Kwaliteitsrapport 2021

Lees in ons kwaliteitsrapport wat we in 2021 allemaal hebben gedaan en geleerd!

Met onder andere;

  • nieuwe huisvestingsplannen om de woningen beter passend te maken voor wat de cliënten die bij ons wonen nodig hebben.
  • De start van het gewone leven; een visie op zorg die Triple-C heet.
  • Een plan over de gewenste ontwikkeling van IT waaronder een nieuw en veel makkelijker elektronische cliëntendossier.
  • Een plan om personeel te werven en te behouden.

Het kwaliteitsrapport 2021 is hier te vinden.

De thema’s

Met het kwaliteitsrapport geven we inzicht in de aspecten van kwaliteit van leven en kwaliteit van zorg binnen onze organisatie. We hebben die aspecten vanuit verschillende thema’s belicht:
1. Cliëntervaring

  1. Zorgaanbod
  2. Borging
  3. Medewerkers
  4. Organisatie

Veel leesplezier!

Meer weten over dit kwaliteitsrapport?

Heb je naar aanleiding van het lezen van ons rapport over 2021 nog vragen, tips of suggesties? Neem dan contact met ons op via bestuurssecretariaat@gors.nl of (0113) 273 333.

Op de hoogte blijven van Gors?


In het kwaliteitsrapport beschreven we alle ontwikkelingen van het afgelopen jaar. Wil je continue op de hoogte blijven? Volg dan onze sociale media en schrijf je in voor onze gratis e-nieuwsbrief via www.gors.nl/e-nieuwsbrief