Kwaliteitsrapport 2020 ‘Omgaan met corona’ nu online
Ook dit jaar hebben we weer een kwaliteitsrapport geschreven waar we blij mee zijn!
Vanzelfsprekend gaan we in het kwaliteitsrapport 2020 voornamelijk in op de coronacrisis. Welke invloed heeft de crisis op de medewerkers gehad? Hoe hebben cliënten het ervaren? Waar zijn we tegenaan gelopen? En welke mooie zaken heeft de crisis teweeggebracht? Het kwaliteitsrapport 2020 is hier te vinden.
De thema’s
In het kwaliteitsrapport kijken we vooral terug op de crisis en zetten we mooie initiatieven in de spotlights. We hebben de crisis vanuit verschillende thema’s belicht:
1. Beheersing/communicatie
2. Zorgaanbod/organisatie
3. Cliënt ervaring/beleving
4. Medewerkers/evaluatie
Ook al lag de focus voornamelijk op corona, toch hebben we in 2020 ook de strategische koers onder de loep genomen, het organisatieontwerp geëvalueerd en onderzocht hoe we de teams beter kunnen ondersteunen. Hierover is weer meer te lezen in het vijfde thema:
5. Organisatie/strategie.
Veel leesplezier!
Meer weten over dit kwaliteitsrapport?
Heb je naar aanleiding van het lezen van ons rapport over 2020 nog vragen, tips of suggesties? Neem dan contact met ons op via bestuurssecretariaat@gors.nl of (0113) 273 333.